Oldalak

2010. október 12., kedd

Falusi élet

A mai napon úgy keltem fel, hogy nekem létre kell hoznom egy Balogot. Tegnap a tv-ben láttam agy anyukát aki ezzel űzi el unalmas idejét. Úgy gondoltam másokkal is megosztom a gondolataimat,ha ez érdekel valaki vagy ha nem. Egy kis "városban " lakok és nem találok munkát.Tehát rengeteg ráérős időm van. Nem szeretek főzni, de a családnak kénytelen vagyok minden nap frissen főzött ebédet az asztalra tenni, és így elég sok receptet ismerek.Nagyon szeretem a szlovák ételeket. Ma például tarhonya leves lesz ebédre nutellás palacsintával. Vacsorára pedig francia salátát terveztem virslikével. Ha érdekelnek a receptek írjál!
Ezenkívül érdekel még a falusi turizmus, a túrázás, a horgászat, kötés, olvasás,túra vezetés.Márciustól túra vezető lettem és szeretném mindenkivel megosztani a tudásomat, persze csak akit érdekel.Írjál ha kíváncsivá tettelek.
Üdv:jazsu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése